אם נמחק לכם המידע מהדיסק הקשיח של מחשב המק שלכם קראו את המאמר הבא

אם אתם משתמשים במחשב מק סימן שאתם מעריכים איכות מה היא. מחשבי מק לכל דורותיהם נחשבים למחשבים העוצמתיים והאיכותיים שקיימים. אולם, כאשר הדבר מגיע לאובדן מידע, זה יכול להגיע לכל מחשב ומחשב גם אם הוא החזק ביותר. אם הדיסק הקשיח במחשב המק שלכם ניזוק, אז הוא יכול להגיע למצב של אובדן מידע שיצריך ממכם תגובה מיידית. אז נכון, להגיע למצב שאי אפשר לפתוח קבצים במחשב מק זה לא דבר נעים ואולי אפילו מלחיץ. החדשות הטובות הן שאתם יכולים לפנות למעבדת דאטה קייר, המתמחה בשחזור דיסק קשיח במחשבי מק, ועושה זאת כבר שנים רבות. שחזור מידע מדיסק קשיח במחשב מק כרוך כמובן בעלות מסוימת. עד כמה גבוה יהיה המחיר אותו תשלמו על השחזור? מיד תגלו.

אילו קבצים ניתן לשחזר מדיסק קשיח במחשב מק?

מעבדת דטה קייר מסוגלת לשחזר את כל הסוגי הקבצים השונים אשר ניזוקו בדיסק הקשיח, כגון:

מסמכים: DOC/DOCX, XLS/XLSX, PPT/PPTX, PD ועוד

תמונות: JPG, TIFF/TIF, PNG, BMP, GIF, PSD ועוד

סרטוני וידאו: AVI, MOV, MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV ועוד

קבצי אודיו: AIF/AIFF, M4A, MP3, WAV, WMA ועוד

קבצי דואר אלקרוני והודעות: PST, DBX, EMLX ועוד

קבצים דחוסים: ZIP, RAR, SIT ועוד

לטכנאים במעבדת דאטה קייר נסיון של מאות שחזורים עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד, כך שתהיו בטוחים שהקבצים שלכם נמצאים בידיים הבטוחות ביותר.

מה גורם לדיסק הקשיח לאבד את המידע הנמצא על גביו?

הדיסק הקשיח יכול להנזק בעקבות סיבות שונות, כגו: נפילה, נזק ממים, שריפה, ווירוס, בעיות באספקת החשמל וקצר ועוד.

המחיר לשחזור הדיסק הקשיח יהיו תלוי כמובן בחומרת התקלה ובאופי התיקון המתאים. לדוגמא: אם התקלה היא כזו המצריכה החלפה של הדיסק הקשיח כולו והצלת המידע מהדיסק קשיח הישן והעברתו לחדש, המחיר שייגבה מכן יהיה עבור דיסק קשיח חדש בתוספת זמן העבודה של הטכנאי.

במקרים אחרים יהיה ניתן להציל את החלק שניזוק ולתקן אותו. היתרון במעבדת דאטה קייר הוא שהטכנאים המנוסים והמקצועיים במעבדה מסוגלים ויודעים לתקן חלקים שניזוקו עד לרמת הרכיב. מה זה אומר מבחינתכם? שאם ניתן לתקן את החלק שניזוק ולהחזיר את הדיסק הקשיח לפעולה, אז אתם תחסכו כסף על החלפת חלקי חילוף או החלפת הדיסק הקשיח כולו. במקרה כזה, המחיר שתשלמו יהיה רק על זמן העבודה של הטכנאי לתיקון הדיסק הקשיח ושחזור המידע שהיה עליו.

דילוג לתוכן