שחזור דיסק SSD

שחזור קבצים

מדוע צריך לפנות למעבדה לשחזור דיסק SSD?

כונן SSD  (Solid-State Drive), הינו אמצעי לאחסון מידע. תפקידו של כונן ה-SSD זהה לתפקידו כל הכונן הקשיח HDD וגם הוא שומר את החומרים שלנו על גבי המחשב. בשונה מהכונן קשיח שעובד בצורה מכאנית (ראו שחזור מידע מכונן קשיח), כונן ה SSDעובד על בסיס כרטיסי זכרון – Flash Memories.

לכונני SSD  מהירות תגובה גבוהה יותר מאשר דיסקים קשיחים בשל הסיבה שאינם מכילים חלקים מכאניים נעים. יתרונות נוספים הם שמשקלם קטן ופעולתם שקטה יותר. מאידך, הם יותר יקרים, במיוחד בנפחי הזיכרון הגדולים.

ניתן להשתמש בכונן ה SSD כזכרון המטמון הראשי של המחשב, או לחילופין ככונן אחסון חיצוני נוסף.

תקלות נפוצות בכונן ה SSD  הדורשות שחזור מידע

בדומה לכל אמצעי הזכרון הקיימים, גם בכונן ה SSD  ישנו הפוטנציאל להתקלקל ולגרום לכך שלא נוכל לראות את המידע המצוי בתוכו. סוגי התקלות בכונן ה SSD מתחלקות לשני כשלים: כשלים פיזיים וכשלים לוגיים.

שחזור מידע מכונן SSD עקב כשלים פיזיים – תקלות כמו קצר חשמלי, תקלות של בקר האלקטרוניקה, תקלות של רכיבי הזכרון, נפילה ושבירה של הכונן, כל אלו נמנים תחת תקלות עקב כשלים פיזיים. במקרים כאלו נצטרך לשחזר את המידע שאבד מכונן ה – SSD שלנו ועליו קבצים יקרי ערך, כגון: מסמכים חשובים, תמונות, סרטונים ועוד. מעבדת DATA CARE  משחזרת מידע שאבד מכונני SSD  בעקבות תקלות פיזיות, גם הקשות ביותר, אשר מונעות קריאת מידע מתוכם.

שחזור מידע מכונן SSD  עקב כשלים לוגיים – ישנם מקרים בהם הדיסק נראה תקין למראית עין אך ישנן כשלים לוגיים אשר פוגעים בקריאת המידע שנמצא על גביו. בין הכשלים הלוגיים נמנים בין היתר: ווירוסים, פרמוטים, באגים, דריסת מידע ומחיקה עקב טעות אנוש ועוד. למעבדת DATA CARE  כל האמצעים המתקדמים והחדשניים הדרושים לשחזור מידע מכונני SSD  מכל הסוגים, עקב כשלים לוגיים כאלה ואחרים.

יש לך כונן SSD  שלא עולה? שחזור מידע מכונן SSD  אצל מומחים בלבד

ביצוע פעולת השחזור על ידי חובבן עלולה להביא לנזק בלתי הפיך אשר מסכנת את המידע שעל המכשיר. לכן חשוב ביותר לבחור במעבדה המתמחה בשחזור מידע ושבאמצעותה הכלים והתנאים המתאימים ביותר לביצוע פעולה זו. למעבדת DATA CARE  נסיון של מעל ל-15 שנים בשחזור מידע מהתקנים שונים וביכולתה לשחזר קבצים שאבדו, בצורה יעילה ומקצועית, תוך שמירה על פרטיות במידע של הלקוח.