מחיר לשחזור קבצים

שחזור קבצים הוא תהליך מקצועי של הצלת קבצי מחשב שעברו כשל מסוים וכעת לא ניתן לא לעשות בהם שימוש. הקבצים שלנו שאנו משתמשים באופן יום-יומי, כגון: מסמכים, תמונות, וידאו ואחרים, יכולים לפתע פתאום ובעקבות מאורע מסוים לא להיות נגישים לנו ונצטרך למצוא את הדרך להשיב אותם לחיים. החדשות הטובות הן שיש מעבדות מתמחות בשחזור והצלת מידע ואתם צריכים ללכת למעבדה מומלצת שתצליח לשחזר את הקבצים מבלי לפגוע או לאבד אותם לגמרי. מעבדת דאטה קייר היא המעבדה המובילה ביותר בישראל לשחזור קבצים מכל סוג התקן שהוא. בזכות הנסיון והמומחיות שלנו בתחום, הקבצים שלכם נמצאים בידיים בטוחות. מעבדת דאטה קייר נותנת שירותיה לכלל הלקוחות, כולל לקוחות פרטיים, חברות וגופים ממשלתיים. שירות שחזור המידע כמובן כרוך בעלות מסוימת והמחיר ייקבע לפי אופי התקלה וכמות העבודה שיש להשקיע.

מחיר שחזור הקבצים תלוי בהתקן אותו שיש לשחזר

ישנם לא מעט התקנים עליהם אנו יכולים לשמור את המידע החשוב לנו. לכל התקן כזה קיימות התקלות הנפוצות שלו ולכל תקלה ישנה דרך פתרון בהתאם. בשקלול המחיר, יילקח בחשבון סוג ההתקן אותו יש לשחזר ושילוב התקלה בגינה אבד המידע. סוגי ההתקנים השונים שמעבדת דאטה קייר משחזרת הם רבים ומגוונים, ובינהם: מחשבים ניידים ונייחים בעלי כוננים קשיחים או כונני SSD, דיסק און קי, כרטיסי זכרון SD  ו micro SD, כונני פיוז'ן המשלבים כונן HDD  וכונן SSD, טלפונים, מערכי רייד (RAID) בתצורות שונות ועוד. ישנם התקנים שתהליך השחזור יהיה פשוט יחסית ובאחר מסובך יותר. כאשר תגיעו למעבדת דאטה קייר, הטכנאים המומחים לשחזור מידע יבצעו בדיקת אבחון ללא עלות ולתת לכם הערכת מחיר לשחזור.

הקשר בין סוג הכשל לבין מחיר שחזור קבצים

אם בפסקה הקודמת דובר על הקשר בין סוג ההתקן אותו יש לשחזר את המידע ממנו לבין המחיר לשחזור המידע, אז קיים קשר נוסף והוא קשור לאופי הכשל שהוביל לאובדן המידע. ישנם שני סוגי משפחות עיקריים לכשלים היכולים להוביל לאובדן מידע – כשלים פיסיים (מכאניים) וכשלים לוגיים. בין הכשלים הפיסיים ניתן למנות רטיבות, שריפה, קצר חשמלי, זעזוע, אבק ועוד דברים שמזיקים באופן ישיר להתקן האחסון וניתן לראות זאת בבירור. מאידך, כשלים לוגיים הם כשלים שלא נראים לעין על התקן האחסון ובינהם כלשים כמו ווירוסים (לרבות וירוס כופר), שגיאות קבצים ומחיקת מידע בזדון או בשוגג על ידי משתמש. בכשלים פיסיים המחיר יהיה מורכב מחלקי חילוף שיהיה צריך להחליף ומשעוץ העבודה של הטכנאי לביצוע השחזור, ובמקרים של כשלים לוגיים המחיר של שחזור המידע יהיה מורכב משעות הטכנאי לביצוע שחזור והצלת המידע בלבד.

צרו קשר אם הטכנאים המומחים של דאטה קייר אם אתם חושבים שאבד לכם מידע מהמחשב ואתם רוצים להצילו.

דילוג לתוכן