אני צלם אירועים כבר 15 שנה ומתגורר בתל אביב. אני אוהד מושבע של חברת אפל ויש לי את כל המוצרים שלהם. אחת לכמה שנים אני רוכש מחשב מקינטוש חדש כי זה המחשב שאני מוצא אותו הטוב ביותר לצרכי העבודה שלי הכוללים עריכת תמונה ווידאו. כמו שאתם מבינים, אני צמוד למחשב שלי רוב שעות היום. אחרי שאני מסיים לצלם אירוע, אני מעביר את כל התמונות למקינטוש ומתחיל בעריכות שלוקחות מספר ימים מעייפים מאוד, אך מהנים מאידך. אם לא ידעתם, רוב העבודה של הצלם היא לא האירוע עצמו, אלא לאחריו. אני לרוב מצלם חתונות והמטרה שלי היא לרצות את הזוג הטרי עם אלבום חתונה מושלם.

שחזור חירום למקינטוש

אשתף אתכם במקרה שקרה לי לפני כחודשיים ימים. סיימתי לצלם אירוע לזוג שהתחתן וביום שלאחר מכן ישבתי לערוך את התמונות שצילמתי. יש להשקיע זמן רב בכדי לערוך כל תמונה ותמונה על מנת לקבל את התוצאה המושלמת. לאחר שערכתי כ-500 תמונות והשקעתי מספר ימים שלמים קרה המקרה ונשפכה לי כוס מים שלמה על המחשב. לאחר כמה רגעים המחשב הפסיק לפעול! באותו רגע חשכו עיניי וחשבתי שזהו סוף העולם. כמובן שהיה לי גיבוי של התמונות המקוריות אך לא של הערוכות, והתחייבתי למסור את התמונות לזוג הנשוי תוך פרק זמן מסוכם.

חיפוש מעבדה מומחית לשחזור חירום למקינטוש

התקשרתי מיד למעבדת דאטה קייר כי זכרתי שהם הצילו את המחשב של הבוס שלי והוא לא הפסיק לדבר עליהם. ענו לי בחיוך ואמרו לי קודם כל לקחת נשימה עמוקה להירגע ולהוציא את המחשב מיד מהטעינה ולא לנסות להדליק אותו. אמרו לי שהנזק מהרטיבות יכול להיות לסוללה, ללוח האם ולמקלדת.

קיבלתי הוראות מפורטות מהנציג של דאטה קייר:

  • להוציא את המחשב מהחשמל
  • להוציא את הסוללה במקרה שאפשר
  • לנתק כל דבר שמחובר למחשב כמו עכבר, מקלדת או כרטיס זכרון
  • לכבות את המקינטוש על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי
  • להניח את המקבוק כמו ספר פתוח כלפי מטה כדי לתת לו להתייבש ולמים שיוכלו לצאת
  • לא להדליק את המחשב ולהגיע בהקדם האפשרי למעבדת דאטה קייר שבתל אביב

שחזור מקינטוש ושירות עד הבית

למען האמת לא יכלתי להגיע למעבדה בשל אירוע שהיה לי ושליח אקספרס הגיע לביתי על מנת לאסוף את המקינטוש התקול. כך המקינטוש שלי שלי הגיע במהירות למעבדת דאטה קייר על מנת לשחזר ולהציל את המידע עליו

במעבדת דאטה קייר ערכו בדיקה ראשונית ללא עלות כדי לאמוד את חומרת הבעיה ולאחר מכן קיבלתי הצעת מחיר מפורטת לתיקון לוח האם. למזלי, מעבדת דאטה קייר מכירים כל כך טוב את חלקי המקינטוש ברמה כזו שהם יכלו לתקן לי את הנזק במקום להחליף לחלקים חדשים. לאחר שתיקנו לי את החלק שניזוק בלוח הלוגי שליח אקספרס הגיע לביתי עם המקינטוש המתוקן כאשר כל הקבצים שהיו עליו שוחזרו.

הייתי מרוצה מאוד מהשירות האדיב המהיר, ההגינות, המקצועיות ובעיקר מזה שהעבודה של שבוע ימים לא ירדה לטמיון וכל התמונות הערוכות שוחזרו בהצלחה. אם קורה לכם מקרה דומה לשלי, אל תחשבו פעמיים והפקידו את מחשבכם אצל מעבדת דאטה קייר.

דילוג לתוכן