שחזור מייל מהאאוטלוק

אם למרבה הצער המייל לא מופיע ב"פריטים שנמחקו", אמנם לא ניתן לשחזר מיילים או תיקיות באאוטלוק שנמחקו לצמיתות, אבל עם מעט מאמץ אאוטלוק מאפשר לשחזר הודעות שהיו בתיקייה מסוימת בזמן שהיא נמחקה.

אם המייל לא מופיע בתיקיית "פריטים שנמחקו" באאוטלוק, התיקייה הבאה שתצטרכו לחפש היא "פריטים הניתנים לשחזורו" , התיקיה נמצאת באאוטלוק בחלונית השמאלית של החלון Ooutlook.com, בחר בתיקייה "פרטים שנמחקו" ובראש הרשימה תופיע אופציה "שחזור פריטים שנמחקו", בחרו בה, ולאחר מכן בחרו את הפרטים שברצונכם לשחזר מהאאוטלוק.

מצאת את המייל!!! שחזרת ושוב לא מוצא אותו באאוטלוק!!!

פריטים ששוחזרו על ידי "שחזור פריטים שנמחקו", ישוחזרו לתיקיות המקור שלהם במידה והן זמינות, במידה ולא, ההודעות מועברות ישירות לאאוטלוק, פרטי לוח שנה יועברו ללוח השנה באאוטלוק, אנשי קשר יועברו לתיקיית אנשי קשר באאוטלוק גם המשימות, לרבות המייל האבוד שיועבר יחד עם מיילים אחרים שנמחקו מהאאוטלוק לתיבת הדואר הנכנס. במידה ולא הצלחתם לשחזר את המידע מומלץ לפנות למעבדת השחזור מידע דטה קייר.

זהירות, האאוטלוק מוחק מיילים!

האאוטלוק הוא תוכנה בפני עצמה, אך כדי להבין את פעולת מחיקות המיילים שהאאוטלוק תוכנן לעשות, נקביל את תיקיית "הפריטים שנמחקו" לתיקיית "סל המחזור" בשולחן עבודה, זאת שנראית כמו סל הולך ומתמלא בניירת, ולעיתים אנו נדרשים לרוקן אותו, אך כיום רוב תיקיות "סלי המחזור" מוחקות פריטים מחוקים אחרי זמן מוגדר מראש על מנת לפנות מקום בזיכרון.

גם באאוטלוק קורה תהליך דומה רק מהיר הרבה יותר, יש לבדוק את הגדרות האאוטלוק בכל הקשור למחיקת מיילים מתיקיית "פריטים שנמחקו", לא פעם משתמשים גילו שבעת היציאה מהאאוטלוק הוא עשוי לרוקן את תיקיית "פריטים שנמחקו", חשוב לציין בכל יציאה מהאאוטלוק.

ניתן לשנות באאוטלוק פעולה זו על ידי בחירה בהגדרות האאוטלוק, שם לבחור "טיפול בהודעות" ולבחור "בעת היציאה מהמערכת" שם לבטל במידה ויש סימון לצד האפשרות "ריקון התיקיה שלי פרטים שנמחקו", ובכך תוכלו לשלוט על מחיקת המיילים באאוטלוק על פי רצונכם, ותוכלו לשחזר מיילים באאוטלוק בקלות מרבית.

הפוך על הפוך, בונוס לסיום: איך למחוק מייל מהאאוטלוק ללא יכולת שחזור?

כפי שהבנתם מחיקת מיילים היא לא דבר פשוט ולא מעט קבצים שחשבנו שנמחקו, ניתנים לשחזור על ידי ביצוע מספר פעולות פשוטות באאוטלוק, אז במידה ואתם לא מעוניינים מסיבה כזו או אחרת שמייל מסוים ישוחזר מהאאוטלוק, כאשר אתם נמצאים בשלב בו מוצגת בפניכם תיבת דו שיח בתיקיית "שחזור פריטים שנמחקו" לבחור את המייל שאותו אתם מעוניינים למחוק לצמיתות ולבחור על "מחק", מאותו הרגע הקובץ לא יהיה זמין לשחזור אף פעם.

דילוג לתוכן