שחזור מידע מהוואטסאפ

חזרתם מטיול מדהים וחברה שלכם שלחה לכם את כל התמונות ממנו בוואטסאפ, הלקוח אישר לכם את הצעת המחיר בהודעת וואטסאפ, אתם שומרים את כל ההודעות מהאקסית שכתבה לכם בוואטסאפ וכשאתם ממש מתגעגעים אתם קוראים אותן מחדש. כל אחד מהמקרים האלה או אחד מהם בטח מוכר לכם, אבל מה קורה אם מסיבה כלשהי אין לכם גישה יותר לוואטסאפ

המידע שעובר אצלנו באפליקציה הוא בעל ערך רגשי, אינפורמטיבי, עסקי ולעיתים משפטי. במקרים רבים ניתן לשחזר את המידע בוואטסאפ. מוטב שלא תנסו לשחזר את הוואטסאפ או כל מידע אחר על המכשיר שלא תגרמו נזק בלתי הפיך. אם אין לכם גישה אליו, מומלץ לפנות למעבדות לתיקון מחשבים ומכשירים סלולריים המתמחים בשחזור מידע. 

שחזור מידע בווסטאף כמו חיפוש אחר המטמון

יש אפשרות לגיבוי המידע שבוואטסאפ. באנדרואיד עליכם להיכנס להגדרות באפליקציה, משם לצ'אטים וגיבוי צ'אטים. הפעולה הזו תבטיח גיבוי של המידע בגוגל דרייב. באייפון ניתן לגבות מידע מהווטסאפ בענן ה-ICLOUD. דרך כניסה להגדרות המכשיר באייקלאוד, שם תסמנו את אפליקציית הווטסאפ – פעילה לגיבוי, לאחר מכן תעברו לנהל שטח אחסון, גיבוי ICLOUD וגבה כעת, הפעולה הושלמה.

דבר מעודד נוסף במקרה שאבד לכם מידע מהוואטסאפ הוא הידיעה שהודעות וואטסאפ נשמרות למשך זמן ממושך בזיכרון מטמון. שם נשמר מידע בצורה דחוסה. הודעה שאינה זמינה יכולה בהחלט להישמר בזיכרון המטמון וניתנת לשחזור.

לא משנה אם ההודעה נמחקה בטעות או במכוון ניתן לשחזר אותה בשירות לשחזור מידע. גם במקרים שהטלפון נפל למים או יש תקלה אלקטרונית ניתן להשיב ברוב המקרים את המידע שהיה שמור בוואטסאפ. כל סוג של מידע ניתן להשיבו, כגון: הודעות רגילות וקוליות, קבצי מוזיקה או ווידאו.

לשחזור וואטסאפ יש סיכויי הצלחה גבוהים, למרות הקושי שנערם על הטכנאים באמצעות מנגנוני ההצפנה שמעודכנים כל הזמן באפליקציה.

כדי להגדיל את הסיכוי להשיב את המידע שאבד, מומלץ לא לבצע עדכוני מערכת או להוריד אפליקציות אחרות. הפעולה המומלצת ביותר היא כיבוי המכשיר הסלולרי.

לא משנה באיזו שיטה ישתמשו כדי לשחזר את הוואטסאפ שלכם, המידע שהיה בו לרוב יוחזר לכם לקובץ חיצוני ולא למכשיר עצמו.

מומחים לשחזור וואטסאפ – DATA CARE

חברת דאטה קייר מתמחה בשחזור מידע מכל סוגי המחשבים והמכשירים סלולריים ועוסקת רק בתחום זה. יש לנו קהל לקוחות לקוחות רחב הכולל לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. בין לקוחותנו נמנים גופים ציבוריים וחברות ענק. עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה, טכנאים מומחים לשחזור מידע כולל שחזור וואטסאפ וציוד טכנולוגי מתקדם אנחנו מצליחים קרוב למאה אחוז מהמקרים לשחזר את המידע.

המידע האישי שלכם בטוח אצלנו על ידי אבטחה 24/7, פרטיות המידע שלכם נשמרת ב-100 אחוז, בהתחייבות. אם לא הצלחנו לשחזר את המידע, לא תצטרכו לשלם.

דילוג לתוכן