כיצד לשחזר כרטיס זכרון

אובדן מידע מכרטיס זכרון הוא דבר היכול לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו. אין כמעט אחד שלא משתמש בכרטיס זכרון במוצרים השונים התומכים בכך, כגון: מחשבים ניידים, מצלמות, סמארטפונים ועוד. המידע על כרטיס הזכרון שלנו נשמר על רכיב מיוחד הנקרא פלאש, אשר אחראי לקריאה וכתיבת המידע אשר אנו מאחסים על גבי כרטיס הזכרון. מה קורה אם אתם מנסים להשתמש בכרטיס הזכרון שלכם ושמים לב כי אינכם מצליחים לפתוח את הקבצים השמורים עליו? אכן זה הוא מקרה נפוץ שיכול להפתיע את כולנו ויש לדעת כיצד לפעול כאשר זה קורה.

שחזור כרטיס זכרון הוא דבר נפוץ

ראשית, תדעו שאינכם יחידים על הסירה הזו, ורבים המקרים בהם בוצעו שחזורים לכרטיסי זכרון. ברוב המקרים השחזור אכן הצליח והמידע שב לבעליו. חשוב מאוד לא להילחץ כאשר זה קורה לכם ולהבין כי המקרה הפיך.

אובדן מידע מכרטיס זכרון יכול להגרם בגלל כשלים מכאניים או כשלים לוגיים בהתקן:

כשלים מכאניים המצריכים שחזור כרטיס זכרון- חבלה, קצר חשמלי, קורוזיה, לחות, רטיבות, שריפה ועוד. כל אלו הם דברים פיזיים שגרמו לפגיעה בכרטיס הזכרון ולכן השפיעו על היכולות שלנו לפתוח ולגשת למידע המאוחסן עליו. כאשר אתם מביאים את כרטיס הזכרון למעבדת מומחית, הטכנאי שולף את רכיב הזכרון ומשתמש בקורא מיוחד אשר מטרתו היא להעתיק ממנו את המידע. השלב הקל יחסית נגמר ועכשיו מתחיל השלב הקשה והחשוב ביותר – זיהוי והרכבה מחדש של הנתונים שניזוקו, על מנת שהשחזור יתבצע בהצלחה. רק טכנאי מיומן יהיה מסוגל לשחזר עבורכם את המידע ולגרום לכך שהתהליך יתבצע בצורה חלקה, מוצלחת וללא תקלות.

כשלים לוגיים המצריכים שחזור כרטיס זכרון – בשונה ממשפחת הכשלים המכאניים המתוארת לעיל, ישנם כשלים בכרטיסי זכרון אשר אינם פגיעה פיסית בהתקן ואינם מצריכים פירוק של רכיב הזכרון. סוג כשלים זה נקרא כשלים לוגיים, ובתוכם נמנים: מחיקת מידע בשוגג/טעות, כשלי קבצים, פרמוט כושל לכרטיס ועוד. על מנת לשחזר כרטיס זכרון בעקבות כשל לוגי, הטכנאי יצטרך להשתמש בתוכנות מתקדמות לשחזור מידע אשר עובדות על אלגוריתמים מיוחדים המסוגלים לבצע את השחזור בהצלחה.

לחברת דאטה קייר נסיון של מעל ל-15 שנה בשחזור מידע מכרטיס זכרון ומכל סוגי ההתקנים. במעבדת דאטה קייר הטכנאים המקצועיים ביותר וציוד המעבדה החדיש והמתקדם ביותר אשר יבטיחו שחזור מוצלח לכרטיס הזכרן שלכם.

שחזור כרטיס זכרון מכל הסוגים

מעבדת דאטה קייר יודעת לשחזר כרטיסי זכרון מכל הסוגים, כגון: כרטיס SD, כרטיס SDHC, כרטיס MICRO SD, כרטיס XD, כרטיס MINI SD, כרטיס CF ועוד.

ליצירת קשר ומידע נוסף על שחזור כרטיס זכרון תוכלו ליצור קשר עם אחד המומחים לשחזור מידע של דאטה קייר

דילוג לתוכן