מחיר לשחזור דיסק קשיח למחשב נייד

הדיסק הקשיח במחשב הנייד שלנו מורכב מהרבה חלקים שכל אחד עלול להינזק ולגרום לכך שלא נוכל לקרוא את המידע שיש לנו שמור על גביו. אנו שומרים מידע מגוון וחשוב מאוד על גבי הדיסק הקשיח שלנו, כגון: תמונות, סרטונים, מסמכי וורד, מצגות לעבודה, קבצי אקסל. סביר מאוד שאם תקלעו למצב שבו תנסו לגשת לקבצים שלכם ותראו שלא ניתן לפתוח אותם, תכנסו לתחושת לחץ במידה כלשהי. דבר ראשון שאנו ממליצים לכם הוא לא להכנס ללחץ, כי רוב הסיכויים שניתן להחיות את המידע שהיה שמור על גבי הדיסק. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקחת את המחשב הנייד שלכם למעבדה המתמחה בשחזור מידע ולא לנסות לעשות שום פעולה בעצמכם לפני כן. אתם וודאי שואלים את עצמכם מהו המחיר שתשלמו על שחזור הדיסק הקשיח במחשב הנייד שלכם. על זה ננסה לענות מיד בהמשך.

אילו תקלות יכולות להוביל לכך שנצטרך לשחזר את הדיסק הקשיח במחשב הנייד?

כדי לענות על השאלה מהו המחיר לשחזור דיסק קשיח במחשב הנייד, יהיה כדאי להבין קודם לכן מהן התקלות השונות שקיימות.

ראשית כל, נתחיל בתקלות מהסוג המכאני. כשל מכאני בדיסק הקשיח קורה כאשר אחד מרכיביו של הדיסק הקשיח תקול ולכן משפיע על תפקוד הדיסק כולו. בגדול, הדיסק הקשיח מורכב מדיסק מתכתי, ראשי קריאה וכתיבה ובקר הפעלה. כאשר נגרמת חבלה למחשב הנייד ובעקבותיו זעזוע לדיסק הקשיח, יכולה להיווצר תקלה הנקראת דיסק מתקתק והיא מאופיינת בכך שמופרת הלוגיקה בה זזים ראשי הקריאה והכתיבה והדיסק הקשיח לא מתפקד כראוי. במקרה כזה מחיר השחזור יהיה תלוי באם הטכנאי יוכל לסדר את התקלה בדיסק הקשיח עצמו או שמא יצטרך להחליף לדיסק קשיח חדש. במקרה הראשון מחיר השחזור יהיה זמן העבודה של הטכנאי בתוספת חלקי חילוף שיעשה בהם שימוש. במקרה השני, מחיר השחזור יהיה מחיר דיסק קשיח חדש בתוספת זמן עבודה של הטכנאי לחילוץ המידע מהדיסק הישן והעברתו לחדש.

סוג תקלות אחר בדיסק הקשיח במחשב הנייד יכולות לקרות בעקבות כשלים לוגיים. כשלים לוגיים אינם נראים לעין ואינם נשמעים כתקלה אך אלו עדיין גורמים לכך שלא יהיה ניתן לקרוא את המידע מהדיסק הקשיח. סוגים של כשלים לוגיים הינם ווירוסים מסוגים שונים, שגיאות קבצים, מחיקת מידע על ידי טעות אנוש ועוד. במקרה כזה מחיר השחזור יהיה מחיר זמן העבודה של הטכנאי בפתירת הכשל הלוגי, בהתאם לרמת חומרתו.

מחיר אטרקטיבי לשחזור דיסק קשיח במחשב נייד

מעבדת דטה קייר מבטיחה ללקוחותיה את המחיר האטרקטיבי ביותר לשחזור דיסק קשיח למחשב נייד, תוך העמדת שירות מקצועי ואדיב. אצלנו תוכלו לבצע בדיקת אבחון ללא עלות לדיסק הקשיח שלכם. למעבדת דטה קייר נסיון רב שנים בשחזורים דיסקים ניידים מכל המחשבים הניידים עם אחוזי הצלחה גבוהים. הדבר החשוב לנו ביותר הוא שהמידע שלכם יוחזר אליכם במלואו ושאתם תהיו רגועים ומרוצים.

דילוג לתוכן