מעבדה מומלצת לשחזור קבצים

שחזור קבצים הוא תהליך של הצלת קבצים אשר חוו כשל מסוים ויש לשלוף אותם כדי שיהיה אפשר לחזור להשתמש בהם ולעבוד איתם. נוכל להיתקל בחיינו בצורך בשחזור קבצים בהתקני האחסון השונים שאנו עושים בהם שימוש, כגון: מחשבים ניידים ונייחים בעלי כוננים קשיחים או כונני SSD, דיסק און קי, כרטיסי זכרון SD  ו micro SD, כונני פיוז'ן המשלבים כונן HDD  וכונן SSD, טלפונים, מערכי רייד (RAID) בתצורות שונות ועוד. לכל התקן אחסון ישנו הצורך בהבנה מעמיקה של הסיבות השונות שיכולות להוביל לאותו הכשל שגרם לאובדן המידע. מעבדת דטה קייר הינה מעבדה מומלצת ובעלת ניסיון רב לשחזור קבצים

 כל מה המידע שאתה צריך לדעת על שחזור קבצים כאן לפנך

על מנת ששחזור הקבצים יתבצע בצורה היעילה והבטוחה ביותר, יש לפנות למעבדה שמתמחה בשחזור קבצים ויודעת להתמודד מול האתגרים המורכבים יותר בעולם שחזור המידע. אם נעלמו לכם קבצים חשובים כמו תמונות, מסמכים, הודעות ואתם לא מצליחים לפתוח אותם, פנו למעבדה לשחזור מידע  דאטה קייר ואנו נדע לפתור את הבעיה ולהחזיר את הקבצים שלכם שיהיו שוב שמישים.

זיהוי מקור הבעיה הדורשת שחזור קבצים בנוגע למעבדה מומלצת לשחזור קבצים

חשוב להבין, כי בעולם שחזור המידע אנו נתקלים בבעיות שונות ומגוונות שבגינן ישנו הצורך לבצע שחזור לקבצים שנפגמו או נעלמו.

בכדי להמחיש את האופי השונה בטיפול בכל תקלה המצריכה שחזור קבצים, נתאר לכם שתי סיטואציות שונות ולאחר מכן ננתח את השוני בינהן:

סיטואציה ראשונה: נניח שיש לכם מחשב נייד שיש בו כונן קשיח HDD. יש לכם פגישה ב8:00 בבוקר ואתם ממש על הקשקש ולא רוצים לאחר. אתם מחנים את האוטו ורצים בספרינט לבית קפה בו מתקיימת הפגישה. הרע מזלכם והייתה בליטה במדרכה ונפלתם והמחשב הנייד שבידכם חטף חבלה קשה. אתם מגיעים לפגישה, פותחים את המחשב ושומעים רעשי שחיקה (רעשי דיסק מתקתק) מעצבנים. אתם באים לפתוח את המצגת שעמלתם עליה שבוע ורוצים להציג ללקוח, ולתדהמתכם היא לא נפתחת. במקרה המתואר הכונן הקשיח חווה כשל מכאני בשל הנפילה ומה שקרה הוא קריסת ראשי הקריאה/כתיבה ובשך כל המחשב לא הצליח להציג את המידע מהדיסק הקשיח.

סיטואציה שנייה: רצתם לפגישה, הפעם לא נפלתם, באתם לפתוח את המחשב ופתאום קיבלתם התראה שתקף את המחשב שלכם ווירוס כופר והקבצים שלכם חסומים לשימוש עד שתשלמו. גם במקרה זה אתם לא יכולים לפתוח את הקבצים ואתם בסיטואציה לא נעימה מול הלקוח.

מתיאור שתי הסיטואציות לעיל, ניתן לראות שהתקן אחסון יכול לחוות כשל מכאני או לחילופין כשל לוגי. במקרה הראשון, המעבדה תצטרך לפתוח את המחשב ולתקן/להחליף את הדיסק הקשיח ובנוסף לשחזר ממנו את הקבצים בצורה חלקה. במקרה השני של הווירוס כופר, המוגדר ככשל לוגי, הטכנאי יצטרך להשתמש באלגוריתם מתקדם על מנת לשחזר את הקבצים הנעולים ולדאוג שתוכלו להציג את המצגת ללקוח בפגישה הבאה.

בידיים של דאטה קייר, הקבצים שלכם יהיו בטוחים ופרטיות המידע שלכם תישמר. אנו נעניק לכם אבחנה ראשונית של הבעיה ללא עלות כך שתיהנו משקיפות מחירים מוחלטת ללא הפתעות באמצע הדרך.בנו

דילוג לתוכן